Hur gör man för att bli medlem?

T38 BF akvarell mini 3

Teckning av Bengt ”Putas” Forssbeck

Medlemskap i Motortorpedbåten T38 Vänner erhålls enklast genom att betala in medlemsavgiften, kr 200:- per år, på föreningens plusgiro, 123 49 52-8. Ange namn, adress, telefonnummer och e-postadress vid inbetalningen. Vi skickar då medlemskort och ytterligare information.

Det går ävn att betala med swish. Se nedan!

Medlemförmåner framgår av presentation av föreningen under Föreningen/Om föreningen.

Vi har även familjemedlemskap. Kr 500:- per år  för två vuxna och två barn under 18 år. Vid medlemsanmälan skall namn på samtliga familjemedlemmar samt födelsedatum för barnen anges. Dessa uppgifter kan sändas till info@t38.se i samband med att medlemsavgiften inbetalas.

Även företag och organisationer kan bli medlemmar, avgiften är då kr 2000:- per år. Kontakta oss för mer information om företagsmedlemskap.

Vid frågor om medlemskap, skicka gärna ett mail till: info@t38.se

Ladda ner inbetalningskort för Plusgiro (PDF) här!